.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله نورمفیدی: به كارگيري افراد ناصالح در امور ،منكر زمان است

ماينده ولي فقيه در گرگان با اشاره به نياز جامعه به تعريف جديد و به روز شده بحث امر به معروف و نهي از منكر گفت: يكي از مهم ترين و بارزترين اهداف قيام عاشورا كه امام حسين بر آن تاكيد فراوان داشته اند احياء فريضه مقدس و فراموش شده امر به معروف و نهي از منكر بوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، آيت الله نورمفيدي افزود: امروزه در جامعه ما متاسفانه فريضه امر به معروف و نهي از منكر دچار انحراف شده و از مسير اصلي خود كه مدنظر امام حسين بوده خارج شده است.

وي با يادآوري قيام عاشورا توسط امام حسين و مور توجه قراردادن مواردي كه ايشان از آنها به عنوان امر به معروف و نهي از منكر واقعي ياد مي كردند، ادامه داد: متاسفانه مي بينيم كه با مواردي همچون حيف و ميل كردن و چپاول سرمايه هاي ملي، ثروت اندوزي از راه رانت خواري، دروغ، تهمت و افترا، عدم تكريم ارباب رجوع، سوء استفاده از بيت المال و از همه دردناك تر و مهمتر منزوي كردن انسانهاي شايسته و مديران لايق و به كارگيري استان هاي ناتوان و ناصالح در امورات روزانه جامعه كه از نمادهاي بارز منكر در جامعه است هيچ گونه برخوردي نمي شود و به دنبال برطرف كردن اين مشكل نيستند.

نورمفيدي اضافه كرد: با جرات مي توان گفت كه اينها نمادهاي بارز منكر در جامعه امروز است كه بايد مسئولان امر با اين موارد برخورد كنند.

امام جمعه گرگان در خصوص فاجعه غزه نيز تصريح كرد: بحران غزه در زمان حال مي تواند براي ما چند نكته را يادآور شود، نخست سازش كاري بي شرمانه بعضي از سران كشورهاي عرب بوده است كه مدعي خادم الحرمين بودن هستند نكته بعدي، فرمايشي بودن بعضي از نهادهاي بين المللي همچون شوراي امنيت سازمان ملل و سازمان حقوق بشر اين نهاد بين المللي است كه در بسياري از موراد در محكوم كردن نقض حقوق بشر گزينشي عمل كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.